شرایط استرداد محصولات معیوب در فروشگاه اینترنتی شیرینی سرای قائم

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های شیرینی سرای قائم بوده است و شیرینی سرای قائم در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ، ممکن است مشتریان محترم پس از خرید ، با مسائل و مشکلاتی روبرو شوند. برای حل چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که جزییات آن در ذیل خدمتتان مطرح می گردد.

قطعا کارشناسان بخش فنی فروشگاه اینترنتی شیرینی سرای قائم تمامی کنترل های لازم را به منظور جلوگیری از چنین اتفاقاتی به صورت کامل انجام می دهند. در صورتیکه به هر دلیلی چنین اتفاقی رخ دهد و کالای خریداری شده توسط مشتری کمتر از یک ماه تاریخ مصرف داشته باشد ، شیرینی سرای قائم موظف به استرداد کالا در هر مرحله ای از سفارش می باشد.

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۱ روز پس از دریافت کالا، به شیرینی سرای قائم اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۱ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شیرینی سرای قائم بازگردانده شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش شیرینی سرای قائم از طریق تلفن ، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شیرینی سرای قائم بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش شیرینی سرای قائم از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شیرینی سرای قائم بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.